2013. december 26., csütörtök

Helló Afrika vigyázz, kész, jövök…!

Másodszor jövök vissza, mostani utam azonban hosszabb látogatás lesz.  Sok kérést kaptam, osszak meg minél többet az itt tapasztaltakból. Ezért egyszerűbbnek tartottam, hogy inkább írok egy kisebb úti füzetet, melyet sokan olvashatnak és bármikor egy helyen visszakövethetők a történések.

Első alkalommal Pretoria volt a célállomás, ezúttal most Johannesburg. Számos téma zsong már itt a fejemben, amit szeretnétek megosztani veletek, de mindent csak szépen sorjában. Ahh, hol is kezdjem??! 

Alapvetően noha régi álmom volt egyszer Afrikába látogatni, most az élet furcsa fordulata révén nem ezen gyerekkori álmom hozott el most ide, hanem a szívem méghozzá a kedvesem után. Ha már élet így hozta, eggyé válhattam egy afrikai családdal is, akkor nézzük meg közelebbről és mélyebben ezt a számunkra persze sokszor elsőre sokszor furcsának tűnő komplex kultúrát, szokásokat, persze csak, amíg meg nem ismeri az ember. Amiket  itt leírok majd, természetesen nem fognak teljes képet adni, hiszen ezen kontinensen belül is számos eltérés tapasztalható, országonként, régióként, törzsenként, népcsoportonként stb. Illetve amik itt olvashattok, azok az én egyéni szubjektív megtapasztalásaim, gondolataim.



Próbáld meg elvárások nélkül olvasni majd a bejegyzéseket, kikapcsolni a merev gondolkozást, ugyanis vannak helyzetek, amikor az csak hátrányára válik az embernek, hidd el tudom miről beszélek, mert én megpróbáltam és nem ment. Ami otthon látszólag úgy tűnik, hogy működik, az itt működésképtelen, ami neked „normális”, az nagy valószínűséggel itt felülírásra kerül :-).  Persze más lesz olvasva, mint személyesen tapasztalva ez egészen biztos, de igyekezni fogok minél élőbb képet visszaadni számotokra.


Már csak egy párat kell aludni és bekapcsoljuk a hajtóműveket, tárt karokkal várlak akkor is.... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése